2012年3月25日星期日

Day 3 遊記 - 万座毛 - 殘波岬灯台 - 恩納村 - 沖繩市

由於今天會回到沖繩市, 我們順著路南下.  早上第一個參觀地點是御菓子御殿, 它是沖繩著名的手信店, 名物是紅いもタルト, 除了菓子外, 也有不少手工藝品供選擇.  買了少許零食後, 我們便向万座毛出發.



到達万座毛時天氣不太好, 下著毛毛雨, 加上刮大風, 我們拍了"到此一遊"相便跑回車上, 再去別處參觀.

万座毛
 下一個景點是殘波岬灯台 - 看灯台一向是蝦子餅的喜好, 對我來說是可有可無.  看過灯台後我們於途中一個道の駅吃到史上最難吃的午餐 .



灯台上向下看

史上最難吃的白汁雞扒飯

史上最難吃的天婦羅丼

懷著"無奈" 的心情, 我們繼續向恩納村進發.  恩納村是一個非常美式的觀光點, 是到沖繩必遊的景點之一, 對我們來說吸引力不大, 只是不想又太早回酒店發呆才會去的地方.





稍為參觀了恩納村, 我們便驅車回今晚的酒店 -  東京第一ホテル 沖縄.  這酒店環境不錯, 是位於一個小山丘之上, 房間面積不少, 價錢合理.  放下一些雜物, 我們又出發去吃晚飯.  店子叫 魚の穴 ゆうゆう

我們點了雜錦刺身, 冷烏冬, 魚定食, 手羽先, 秋刀魚兩食(刺身 + 鹽燒), 刺身鮮美, 尤其是秋刀魚, 真是好吃, 其他食物味道都很好, 是我們在沖繩五天裡吃得最高興的一餐.


雜錦刺身

冷烏冬

魚定食

手羽先

秋刀魚鹽燒

秋刀魚刺身


10 則留言:

  1. 日本食野好少去到難食架喎,沖繩差D架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大叔,我覺得沖繩D食物有D 變質, 唔似一般日本本土嘅風味, 唔知係咪比美軍長期管治過...五日四夜淨係食過一餐魚生, 兩餐拉麵係OK 咋 (早餐唔計, 酒店包嘅難食極都有限)~

      刪除
  2. 係呢...日本野真係好少好難食架喎... 係咪沖縄口味同東京大阪果D好唔同架?!!!
    (原本都有諗過去沖縄,而家你話D野難食.. 咁要諗諗..)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次食到咁難食嘅食物...果碟白汁雞扒飯D 白汁係一"pat pat" 搽上去o架...個天婦羅丼D炸物好厚皮, 又油, 勁難食...你話幾hurt 丫~

      刪除
  3. 話時話(雖然我好少出門,我老哥都好哈日。),又真係好少聽人講去沖繩,原來D野唔好食同悶。
    好彩夜晚食返餐好食既,補番數啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 好彩夜晚食返餐好食咋, 不過之後一晚又瀨o野...

      刪除
    2. 又瀨o野?食完就瀨,呢D都寫出嚟呀?

      刪除
    3. 大叔, 唔係你諗果d 瀨o野呀, 係又食到唔好食嘅o野咋 :)

      刪除
  4. 之前睇過官欣娜個沖繩特輯,介紹D野好唔日本,食就東坡肉,魚生又好似唔太新鮮(但佢又好近海),不過就風景靚囉~所以去沖繩我都心大心細

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常同意~風景呢, 見仁見智啦, 日本大把風景靚嘅地方啦, 食物仲要好食果隻, 所以沖繩真係唔會再去lu...

      刪除