2012年3月20日星期二

Day 1 遊記番外篇–向香港航空說永不

由於香港航空有直航班機到沖繩, 而且時間比較好, 我們便抱著姑且一試的心情訂了機票... 但結果是: 我們乘的班機因機件故障而延誤達三小時!!!!!  其間我們被困在狹小的機艙兩小時, 之後再連人帶寄艙行李下機多等一小時.  心情之壞非筆墨所能形容.

對香港航空說永不的原因如下:

1) 第一次光顧就遇上機件故障, 嚴重影響旅行心情以及當日行程;

2) 第一次遇到拿團體票的旅客比散買機票的旅客有更佳的坐位安排 - 我們被安排坐到最尾的一行, 整個航程就是不斷有人出出入入洗手間;

3) 在三小時的延誤裡香港航空沒有任何特別安排給乘客, 害得我們要自費買昂貴的三文治充飢

4) 機艙服務員水準低, 沒笑容, 不主動幫助乘客 - 由於我們被編到機尾座位, 座位頂放行李的地方已放滿航機用品跟服務員自己的行李, 我們找不到位置之餘, 又不見服務員主動協助, 直至我大聲說把航機用品跟服務員的行李拋掉才有人施施然過來拿走部份航機用品

5) 機艙服務員粗心大意, 隨手打開座位頂行李箱之後便走開, 完全沒有為意要關好門.  若果有物件掉下來傷及乘客如何是好? 

自此以後, 我們決定永不再乘搭香港航空.

6 則留言:

  1. 如果平我都會照坐架
    上次 delay 左成日又有酒店住又食咗佢兩餐最後 claim 埋保險連機票都唔駛錢添~ :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 大頭: 我先唔要呢D 賠償呀, 我D 假期好少咋, 唔屣得~

      刪除
  2. 大聲說把航機用品跟服務員的行李拋掉------->真係感受到妳當時幾咁滾,我大鄉里好少出門,俾著我一定無膽咁講。話雖如此,但係我癲起上黎,都唔係人咁品。

    回覆刪除
    回覆
    1. Cat: 當你發現自己比人"隊"咗去機尾對住個廁所,週圍仲比D 嘈之巴閉嘅團人包住之時, 你都一定會噴火呀~

      我坐CX 從未試過坐機尾呀~

      刪除
  3. 我都時有聽聞呢間airline成日誤點,所以通常都唔會選擇呢間.
    (so far又真係一次都未坐過)

    回覆刪除