2012年3月27日星期二

Day 4 遊記 - 勝連城跡 - 伊計島 - 首里城 - 石疊道 - 那霸市

早上吃過自助早餐後, 我們又出發四處逛.   首先到達勝連城跡 .  居高臨下看風景感覺不錯~





參觀完勝連城跡, 跟著便向伊計島進發.  伊計島有什麼特別呢? 不知道, 好像是有一條海中道路連著幾個島吧.  去到島的盡頭有一個沙灘.


海中道路旁的一個像魚的道の駅

下一個指定景點就是首里城.  首里城給我們的感覺是很中國化, 一點都不日本, 所以看了一會便離開.


這晚我們會回到那霸市, 沿路我們都到過另一些景點, 如鹽工場, 仲原遺跡, 疊石道等.




回到那霸還車, 我們逛了一會兒國際通便直接到達另一個推介食店 - 第一牧志公設市場 (不要信那些XX食玩買系列, 騙人的).   以為那兒的海鮮會很吸引, 我們便點了龍蝦兩食 (刺身+味噌汁), 蟹肉炒飯, 沖繩苦瓜炒午餐肉, 雜錦刺身, 可惜都是不好吃. 

龍蝦沒鮮味

這個還可以




吃完晚飯後, 我們便回酒店休息.

11 則留言:

  1. 妳今次又真係好似幾黑仔咁喎。呢日係咪Last Day啦?不過,今次黑咗,下次唔會架啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 沖繩直頭唔旺我地囉~由起飛 delay 開始已經唔老黎...所以我地對呢個地方無期望...

      下次唔會架啦 --> yeah~ 承你貴言~^^

      刪除
  2. 又唔好食?你講到我無哂興趣去沖繩啦

    ps:把鬼囉,有隻咁中國嘅碟嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,又唔好食! 沖繩真係唔掂, 連蝦子餅咁鍾意plan schedule 嘅人都淨係買本xx食玩買"咁求其就知啦~

      把鬼呢...果度d 人識講國語添呀...幾無feel~

      刪除
  3. 好彩我對沖繩都無興趣啫~

    真係趕收工喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大頭,你醒, 唔好屣$去沖繩囉~
      今晚出埋last day 啦, 咁悶嘅地方求其寫下就得啦~
      你快d 寫埋山中溫泉啦~

      刪除
  4. 如果去日本,沖繩吸引力又真係相對日本其他地方差d,佢又太近台灣,比台灣同化咗~XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 比台灣同化咗 --> 同感~ 仲有比美國同化添...去到果度無論人啦, 地方啦, 食物啦都覺得粗枝大葉, 唔精緻, 又唔日本囉...

      刪除
  5. 你買左閃閃封面果本旅行書呀? 我覺得果本野係扼錢!!!

    哇... 沖縄真係好唔吸引呀...我都係去返東京大阪好過啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係果本閃閃封面囉, 屎到痺, 好彩返香港之後拿拿林掉去拍賣網$50賣咗佢, 蝕少d 又免得眼冤~

      都係去返東京大阪好過啦 --> sure 啦, 日本是但邊一忽都好過佢呀~

      刪除