2012年3月25日星期日

Day 2 遊記 - 沖繩美麗海水族館- 古宇利島

早上起床, 吃過スーパーホテル的豐富早餐便出發到是日重點 - 沖繩美麗海水族館.  剪下Family Mart 的優惠卷除了可以有九折入場費之外, 還贈送一瓶麥茶, 共節省460円呢~

水族館裡有各式各樣的海洋生物, 最著名的就是那條鯨鯊.

入口的標誌

可以觸摸的海洋生物

大鯨鯊

奇形怪狀的生物

深海的不知名蝦

花魚


中午時候離開了水族館, 我們沿路到達古宇利島順道吃午餐.  這裡有一只有一間食店, 我們點了沖繩名物海葡萄和海鮮丼.  海葡萄口感爽脆, 像吃蟹子一樣, 不過味道頗鹹, 多吃幾口已經不想再吃; 海鮮丼味道不過不失, 內裡原來又有海葡萄, 早知不用特別要一碟了.

海葡萄

味道一般的海鮮丼

吃完午餐以後, 見天色好像不太好, 我們便決定回酒店稍作休息.  晚上再到附近的食店吃晚飯.  今天的晚飯我們選了"乃我那霸", 很怪的名字.  由於我不吃牛肉, 蝦子餅遷就我選了吃豚肉 しゃぶしゃぶ, 由於份量不多, 蝦子餅單點多一個牛肉飯填肚子, 我也要了一個御飯, 免得晚上肚子打鼓.  飯後回到酒店, 我們各自揀了不同口味的免費雪糕, 回房休息.

晚餐的食店

二人前豚肉しゃぶしゃぶ, 份量少得很...

蝦子餅的牛肉飯

看到就高興的無料雪糕~

10 則留言:

  1. 咦!海葡萄呀!唔知香港有無得賣呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D 日本食店有得食, 不過真係麻麻地, 幾鬼鹹O架~

      刪除
  2. 二人前豚肉しゃぶしゃぶ又真係好似少左D.... 應該多半份就應該會好好多~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 直頭少啦, 食多兩份都仲得呀...好彩叫2 碗飯頂下咋~

      刪除
  3. 正,又有無料雪糕!

    到咗呢一日開始愛上沖繩未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 講你都唔信, 我地終於用行動o黎証明沖繩係一個悶爆嘅地方...佢會喺我地腦海入面嘅日本地圖上消失...嘿.

      刪除
  4. 回覆
    1. 無料雪糕味道一般啫, 唔駛錢都無興趣食多個...哈根大師(法蘭西來貨果款喎)好食好多~

      刪除
  5. 免費雪糕咁好?最後食咗幾多個先?

    乃我那霸?個名真係...

    海葡萄之前我去墾丁時都見過有得食,不過好似幾貴最後無叫

    回覆刪除
    回覆
    1. 免費雪糕 --> 算係喺沖繩少數值得加分嘅事, 我地住咗2 晚, 每人總共食2杯囉...

      果碟海葡萄要 500 yen, 早知唔叫啦, 慳反半碗拉麵錢~^^

      刪除